Sunday 4 December 2011

Sarcastic Cytaty

W jednym punkcie lub innego, ludzie mają tendencję do używania sarkazm, aby wyrazić swoją pogardę i niechęć do niektórych kwestii lub kilka innych osób. To porty ideę, która jest podobna do ironią i dlatego może być traktowane jako przykłady ironii. Na przykład, twój przyjaciel daje mały kawałek czekolady jeść i mówisz: "Wow, to zajmie mi godziny, aby zakończyć tę rzecz!" Tutaj jest element humoru, co daje krytyka mniej agresywne lub mniej obraźliwe wygląd. Sarkazm nie koncentruje się na rozumieniu, co zostało powiedziane, lecz przedstawia drugiej interpretacji mówiącej intencje, jak przedstawione w powyższym przykładzie. Nie przedłużać tej dyskusji dalej, oto kilka cytatów i powiedzeń sarkastyczny, dotykając niektóre ważne elementy życia.
Cytaty Sarcastic About Love
Czasami trzeba co tylko można podać: nieobecności. - Ashleigh Brilliant
Czuję się tak nieszczęśliwy bez Ciebie, to prawie tak, jakby tutaj. - Stephen Bishop
Wyjdź za mnie, a ja nigdy nie spojrzysz na innego konia! - Groucho Marx
Love: tymczasowy obłęd, utwardzane przez małżeństwo. - Ambrose Bierce
Za każdym razem, kiedy patrzę na ciebie dostaję ostrej pragnienie, aby być samotny. - Oscar Levant
Marge, jesteś piękna jak księżniczka Leia i tak mądry jak Yoda. - Homer Simpson
Cztery najważniejsze słowa w każdym małżeństwie ...Zrobię naczynia. - Nieznany
Małżeństwo jest romans, w którym bohaterka umiera w pierwszym rozdziale. - Cecilia Egan
Małżeństwo nie ma gwarancji. Jeśli to szukasz, przejdź żyć z akumulatora samochodowego. - Erma Bombeck
Miłość jest ogniem. Ale czy się do ciepłego serca lub spalić twoim domu Nigdy możesz powiedzieć. - Joan Crawford
Jeśli miłość jest odpowiedzią, można dokonać zmiany na pytanie. - Lily Tomlin
Miłość jest odpowiedzią, ale kiedy czekasz na odpowiedź, seks zadaje całkiem interesujące pytania. - Woody Allen
Wielkie pytanie ... które nie byłem stanie odpowiedzieć ... jest Co ... wie kobieta chcesz? - Freud
Faceci są jak psy. Oni wracają. Kobiety są jak koty. Yell na kota raz. . . Oni odeszli. - Nieznany
Czytaj więcej na sarkastyczny jeden wkładki.
Sarcastic Cytaty Pracy
Niby jak robię nic, ale na poziomie komórkowym jestem naprawdę bardzo zajęty. - Nieznany
Myślę, że Smithers podniósł mnie z powodu moich umiejętności motywacyjne. Każdy mówi, że muszą pracować o wiele trudniejsze, gdy jestem w pobliżu. - Homer Simpson
Pracuję ciężko, bo miliony na dobrobyt zależą od mnie! - Nieznany
Czasami, kiedy odbija się na wszystkich piwa piję czuję się zawstydzony. Następnie patrzę w szyby i myśleć o pracowników browaru i wszystkie ich nadzieje i marzenia. Gdybym nie wypił tego piwa, mogą być obecnie pracy i ich marzeń jest rozbite. Wtedy mówię do siebie, To lepiej, że mam pić to piwo i niech ich marzenia niż być egoistyczny i martwić się o moją wątrobę. - Nieznany
Lubię pracę, mnie fascynuje! Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami. - Nieznany
Obecnie jestem zajęty, daj mi kilka minut, aby się sfrustrowany i wtedy wrócę do Ciebie. - Nieznany
Mam do pracy po godzinach w pracy, zamiast spędzać czas z żoną i dziećmi, co jest, co chcę. - Homer Simpson
Movies są jedynymi uciec od drudgery pracy i rodzinne ... Nr przestępstwa. - Homer Simpson
Oh, nienawidzę swojej pracy? Dlaczego nie powiesz? Istnieje grupa wsparcia dla tego. Nazywa się wszyscy, i że spełniają one w barze. - Drew Carey
Your życia są w rękach mężczyzn nie inteligentniejszego niż ty lub I, wielu z nich noobs niekompetentny. Wiem to, bo pracuje obok nich, bowling poszedł z nimi, obserwował je przekazać mnie na czas promocji i jeszcze raz. A ja mówię ... To śmierdzi! - Homer Simpson
Oto bardziej sarkastyczny słowa na temat życia.
Funny Sarcastic Cytaty
To jest tak źle, jak myślisz, i oni są po ciebie. - Nieznany
Wniosek jest miejsce, w którym znudziło myślenia. - Nieznany
Nie ufaj wszystko, co krwawi przez 5 dni i nie umiera. - Nieznany
Living na Ziemi jest kosztowne ale zawiera bezpłatną wycieczkę wokół Słońca. - Unknown
Sex w telewizji nie może cię zranić, chyba że spadnie. - Nieznany
Narcyzm jest ktoś, lepiej wygląda niż ty. - Gore Vidal
Ile osób tu ma telekinezy? Podnieś rękę. - Emo Phillips
Kto ci powiedział, być sobą, nie mogło być gorzej wam porady. - Nieznany
Jeśli chcesz, aby szarlotka od zera, trzeba najpierw stworzyć wszechświat. - Carl Sagan
100.000 plemników i byłeś najszybszy? - Nieznany
Możesz być cokolwiek chcesz, ale w twoim przypadku należy prawdopodobnie mają niskie. - Nieznany
Jeśli kogoś kochasz je uwolnić. Jeśli wróci, podpalono go. - Carlin George.
Trochę więcej o sarkastyczny notowania na życie.
Więc nie masz jakieś sarkastyczny cytaty na temat związków, takich jak miłość i małżeństwo, trochę o pracy i kilka zabawnych też. Zanim podpisze się, chłopaki może być zbyt dobry w rzucanie sarkastyczny linii. To powód, dla którego przeszedł cały artykuł! Wink!

No comments:

Post a Comment