Wednesday 31 August 2011

Obrączka ślubna Grawerowanie Pomysły

A ślub jest zawsze szczególną okazją do nikogo. To czas, kiedy dwoje ludzi i zgadza się chce spędzić resztę swojego życia razem! A najważniejsze część całego ceremonii jest część, gdzie obrączki są wymieniane. Stąd obrączkę pomysłów grawerowania są czymś że pary są zawsze na poszukiwania. Jest wiele pomysłów do grawerowania obrączkę. Pary mogą wybrać się napisy obrączki, które dane państwo młodzi, jak ich nazwy i daty ślubu. Mogą one także zwrotów w określonych językach, jak Amor vincit omnia, czyli z łaciny 'miłość może wszystko. Jednym z najlepszych obrączki grawerowanie pomysłów jest, jeśli narzeczeni spotkali się po raz pierwszy podczas specjalnego piosenka gry, lub gdy tańczyli razem po raz pierwszy do romantycznej numer, a następnie mogą mieć słowa pieśni zapisane, że , takie jak "Jesteś jeszcze jeden" lub "Jestem tutaj czekam na ciebie ...'. Można również użyć specjalnej czcionki, jeśli chcesz. Krótko mówiąc, masz wiele opcji, zanim! Biorąc pod uwagę poniżej kilka znanych i uroczy napisy pisać na obrączkę. Czytaj więcej na projektowania własnych obrączkę.
Wedding Ring Grawerowanie Pomysły dla Couples; Uciekłbym z wami! , To na początku zawsze, teraz, że cię mam, moje życie jest kompletne; (na niej) Daj mi tysiąc pocałunków (jego), a następnie tysięcy więcej, Chodź ze mną do naszego tajemniczy ogród, jesteś moim słońcem ; Byłaś zawsze warto czekać; To będzie tylko, aż do końca moich zawsze kończy się, nic innego się nie liczy, znalazłem moją miłość, i moja miłość was Jesteśmy za nie jeden, lecz się wzajemnie, Let's zestarzeć razem, I Wanna Grow Old z tobą, Nie myśl o tym ... ; Jesteś odpowiedzi na moje modlitwy! ; Zawsze będę love you do forever! ; Ja was wybrałem ... , Jeden zachód słońca w czasie; Wiecznie twoje ... , I love you, baby. , Zawsze będę cię kochać; United jako jeden, jesteś następnego najlepszą rzeczą po chleb! ; Don't worry, be happy! ; Pamiętasz kiedy .. ; Jesteś moją ulubioną porą roku ... , Będę zawsze kochał aż na wieki; Od tej chwili ... : Ponieważ jestem twoim żebra ... ; Każdy zachód słońca z dzisiaj ... ; Dzisiaj mąż mój przyjaciel, moja miłość, moje życie, przyjacielu, Sto powodów i liczenia ... ; Moją bratnią duszą, Cała moja miłość zawsze i na zawsze, będę miłość z twego powodu: Więcej niż nadmiar makaronu! ; You były, są i zawsze będzie mój, frajerze! ; (Na swojej) Frankenstein (na niej) Bride of Frankenstein; To moja jedyna i tylko; Wow ... pobraliśmy się, człowieku! ; Best Wedding Ring Pomysły Grawerowanie All Time; przyjaciółmi na zawsze, kochanków i partnerów w kręgle! , Bye bye Powiedz kochanie wolności, Jesteś lepszy niż lody; Miłość wszystko przetrzyma, Twoja dłoń w mojej, idziemy mile ... ; W drugiej połowie mnie to ty! ; Jesteś tak moje, moje muffin, mój mąż, zawsze, Amen, ktoś do mnie pilnować; zrobiłem chcą, a przyszliście prawda! ; Aureola dla mojego anioła; Jeśli je znajdzie, zachować pierścień człowieka i powrót; wypełnić moje zmysły, moja, moja, cała moja! , Razem jako wiary, nadziei i miłości, Kochanie Ciebie jest tak, jak obchodzić się żyje, Opór jest daremny; Po raz, będzie dwa razy, sprzedany! ; (Na jego) piękny widok na niebie ... (na jej) ... ale ja wolę być z tobą, aby kochać i cenić honor ... Zawsze, jesteś moim domem ... a teraz nie ma wyjazdu. ; Come trać czasu ze mną ... ; Forever nie jest wystarczająco długi ... , Nie jestem jeszcze z tobą zrobić! ; Wszystko co kiedykolwiek chciałeś ... ; Jesteś moją lepszą połowę, nie obchodzi mnie co mówisz! ; Drogi Boże, dziękuję Ci mój facet ... , Jeżeli to zobaczysz, pamiętaj o mnie ... ; Jesteś muzyką mojego serca ... , Więcej niż na całym świecie! ; (Na swojej) Mówisz najlepiej ... (Na jej) ...Kiedy mówisz, że w ogóle nic nie ... ; Chodnikowe do mojego serca, Oh, miejsca pójdziemy! ; Miałaś mnie na cześć ... ; Starą duszą w ciele, gorące i młody! ; Moje serce twoje serce zawsze ... ; Jeśli usunięta, alarm dźwiękowy. ; I Cross My Heart, będę całować cię na zawsze kochanie. ; Nadal szaleję za tobą po tych wszystkich latach ... ; W twoich oczach mogę znaleźć spokoju. ; Były obrączki grawerowanie kilka pomysłów. Faktem jest, że w końcu, co piszesz na obrączkę jest coś, co można powiązać i kochać do końca swojego życia!

No comments:

Post a Comment