Saturday 10 March 2012

Awesome Pick Up Lines

Znudzony tym samym kierunku starego wybrać? Nie martw się! Po tych wszystkich badań i poszukiwań, można znaleźć te same. Co sprawia, podnieś linii niesamowite, jest sposób ich realizacji. Muszą one być dostarczone z kupa postawy i garnki z rozmachem. Często dostajemy zaplątane w szuka sposobów, aby powiedzieć facet cię lubi lub inne takie nieistotne rzeczy. Jak ktoś może jak ty, jeśli nie wykonał ten krok, aby uzyskać zauważony. Tak więc, pracując nad mówiąc te podnieś linii tej pracy, pomoże Ci potrzebne uwagę. Tak więc o zapoznanie się z niektórych linii super awesome wybrać, aby uzyskać rozmowę!
Naprawdę niesamowite Pick Up Lines; Czy jesteś zagubiony? Ponieważ niebo jest daleko stąd. , Mam nadzieję, wiesz, CPR, bo Take My Breath Away. ; Dziewczyna, lepiej mieć licencję, bo jesteś doprowadza mnie do szału! ; Jeżeli jesteś nowym hamburgera w McDonaldzie można byłoby Mcgorgeous! ; Czy dekorator wnętrz? Gdy widzę jak pokój stał się piękny. ; Witam, jestem złodziejem i jestem tutaj, aby skraść twojego serca. ; Czy to top czuł? [Nie] Chcesz, by było? ; Czy masz oparzenia słoneczne, czy jesteś zawsze ten gorący? , Jestem uzależniony od tak, a ja jestem uczulony na nie. Więc co to będzie? ; Gdybym mógł zmienić alfabet, chcę umieścić U i I razem. , Skręcić na dziewczynę siedzącą obok ciebie w barze i powiedzieć ... Nie jestem ten wysoki ....Siedzę na mój portfel. ; To jest test na pickup ratownictwa line. Beeeeeeeeeep. Jeśli zostały wszelkie mniej piękne, trzeba tylko usłyszał złe połączenie pickup. ; Oprócz bycia sexy, co zrobić na życie? ; Czy bilety parkingowe? Że co?!? Masz dobrze wypisane na twarzy. , Jestem niewidoczny. Taka jest prawda. Widzisz mnie? (Tak) Jak o jutro? ; Możesz spaść z budynku, można wypaść z drzewa, ale dla dziecka, najlepszy sposób na spadek jest we mnie zakochany. , Nigdy nie miałem marzenie, aż do dnia, że ​​cię poznałem. ; Wyglądasz jak moja pierwsza żona! (Ile trzeba było?) Nie ma. ; Jeśli ten pasek jest rynek mięsa, musisz być żeberek. ; Wiem, nie jestem pozycja spożywczego, ale mogę powiedzieć, kiedy jesteś sprawdzania mnie. ; Jeżeli piękno były słoneczne, chcesz zabłysnąć od milionów lat świetlnych stąd. ; Życie bez byłbyś jak rozbity farbują ... bezcelowe. ; Twoje ciało jest czarów i chcę być Alice. , Jestem jak budyń czekoladowy, to wygląda jak gówno, ale jestem słodka jak można. , Czy mam kierunkach? [To gdzie?] Do twojego serca. ; Czy cudzoziemiec? Bo po prostu porwany moim sercu. ; Czy masz mapę? Ponieważ po prostu ciągle gubię się w oczy! ; Mówisz Założę się 20 dolarów mogą cię pocałować bez moich ustach. Ona mówi, zakłady w sprawie. Możesz pocałować ją potem powiedzieć, że utracone. ; Masz coś na klatce piersiowej: moje oczy. ; Czy wierzą w życie ostateczne? Cóż, to chyba wiesz co jestem tutaj po. , Ja nie wiem, czy jesteś piękna, czy nie, nie dostał jeszcze przeszłości oczy. ; Jakie to uczucie, jak to jest być najpiękniejszą dziewczyną w tym pokoju? ; Twoje oczy są błękitne jak moja woda toaletowa w domu. , Nie jestem pijany, jestem pijany Ciebie. , Mam nadzieję, że to strażak się, bo jesteś palił! ; You - Bolało. Druga osoba będzie naturalnie powiedzieć Czy to, co boli, Ty? - Kiedy spadł z nieba. ; Przepraszam, można opróżnić kieszenie? Wierzę, że ukradli mi serce., Tak, były kilka awesome podnieś linii dla dziewcząt i niesamowite podnieś linii dla facetów. Mogą być one podnieść linie, które wcześniej nie słyszałem. Ale zostały wymienione ponownie lub ponownie pojawił się w wynikach wyszukiwania, ponieważ są naprawdę niesamowite podnieś linii. Teraz, wszystko co trzeba zrobić to czas ich prawo!

No comments:

Post a Comment