Friday 9 December 2011

Falling in Love Quotes

Zakochać się to piękne uczucie, którego nie można wyrazić słowami. Ale niektóre gwiazdy i autorów, które wyraziły swoje uczucia na kogoś z wchodzących w cudzysłów miłości. Czytanie takich cytaty miłość jest bardzo zabawna i poniżej jest jednym z takich małych biblioteka wchodzących w cudzysłów miłości i powiedzeń.
Falling in Love Wypowiedzi filmy
Nie zapomnij. Jestem tylko dziewczyna stojąca przed chłopakiem ... prosząc go, aby ją kocham. - Notting Hill
Nienawidzę sposób w jaki mówisz do mnie, a sposób cięcia włosów. Nie podoba mi się sposób, w jaki Drive My Car. Nienawidzę, gdy patrzysz. Nienawidzę buty firmy Big Dumb walki i sposób czytać w moich myślach. Nienawidzę cię tak bardzo, że mi się niedobrze, ale sprawia, że ​​nawet mi wierszyk. Nienawidzę go, nienawidzę sposób zawsze jesteś. Nienawidzę, kiedy kłamiesz. Nienawidzę, kiedy mnie rozśmieszyć, a nawet gorzej, gdy widzisz mnie płakać. Nienawidzę go, że nie jesteś w pobliżu, a fakt, że nie zadzwonił. Ale przede wszystkim nienawidzę jak ja nie nienawidzę. Nic z tych rzeczy nawet nie trochę, ani nawet w ogóle. - Ten Things I Hate About You
Jesteś tym, co nigdy nie wiedziałem, że zawsze chciałem. - Fools Rush In
Czasami chciałabym nigdy nie spotkałam. Bo wtedy będę mógł spać w nocy nie znając było kogoś takiego jak ty tam. - Buntownik z wyboru
Nie mam nic lepszego do roboty w ten weekend, więc postanowiłem się zakochać. - The Girl Next Door
Przyszedłem tu dzisiaj, ponieważ kiedy zdajesz sobie sprawę chcę spędzić resztę życia z kimś, chcesz resztę swojego życia, aby rozpocząć jak najszybciej. - Kiedy Harry poznał Sally
Cute Falling in Love Quotes
Niektóre modlić się poślubić człowieka, którego kocham, moja modlitwa będzie nieco różnić: pokornie modlić się do nieba, że ​​kocham tego człowieka i małżeństwa. - Anouk Aimee
Zakochać się nie przedłużenie swojej ograniczenia lub granic, jest, jest częściowe i czasowe upadku z nich. - Scott Peck M
Nigdy nie krzywi ... nawet jeśli jesteś smutna, nigdy nie wiesz, kiedy ktoś jest zakochać się w twoim uśmiechu. - Autor Nieznany
Jeśli człowiek czterdziestu zakocha się w dziewczynie z dwudziestu, nie jej młodości stara, ale jego jest. - Lenore kawy
Gdzie jest początek rodzinie? Rozpoczyna się młody człowiek zakochuje się w dziewczynie - nie ma doskonałą alternatywą została jeszcze. - Sir Winston Churchill
Jestem w miłości - i, Boże mój, to najwspanialsza rzecz jaka może przytrafić się człowiekowi. Mówię wam, znaleźć kobietę można się zakochać. ? Pozwól sobie zakochać się, jeżeli nie zostało to zrobione. Jesteś tracić życia. - DH Lawrence
Chcesz wiedzieć, najłatwiej się zakochać? Wystarczy skojarzyć ze wszystkimi swoimi doświadczeniami przyjemne z kimś, i odciąć od wszystkich tych, nieprzyjemne. - Richard Bandler
Funny Falling in Love Cytaty
Grawitacja nie będą obarczeni odpowiedzialnością za ludzi zakochanych. - Albert Einstein
By kochać to cierpieć. Aby uniknąć cierpienia nie należy miłości. Ale wtedy nie cierpi z miłości. Dlatego kochać to cierpieć, nie kochać to cierpieć. Aby ponieść, ma cierpieć. Aby być szczęśliwym jest miłość. Aby być szczęśliwym jest więc cierpieć. Ale cierpienie sprawia, że ​​jeden niezadowolony. Dlatego, aby być nieszczęśliwym należy miłować, miłość do cierpienia, lub cierpią na szczęście zbyt wiele. Mam nadzieję że się to w dół. - Woody Allen
Dowód, że doświadczenie nie jest użyteczne, jest to, że koniec jednej miłości nie przeszkadza nam od początku drugiego. - Paul Bourget
Czytaj więcej na:; Cytaty o Falling in Love, "Pierwsza miłość" Cytaty, Famous Quotes; wykaz objętych w cudzysłów miłość jest dość długi i wyżej to tylko niektóre z nich. Więc używaj te cytaty miłości i zaimponować ukochanej z tych romantycznych słów.

No comments:

Post a Comment