Saturday 24 December 2011

Love Quotes dla Niego

Miłość to najpiękniejsze uczucie! A gdy kogoś kochasz naprawdę, bardziej niż siebie, brakuje słów. Ale można zrobić pomocy cytaty miłość, aby wyrazić swoje głębokie uczucia do kogoś. Tak więc, oto krótka lista niektórych z najbardziej znanych cytatów miłość do niego.
Kocham cię Cytaty dla Niego
Sto sercach byłoby zbyt kilku; prowadzenia całą moją miłość dla Ciebie. - Autor Unknown
Bo widzicie, każdy dzień Kocham cię bardziej; Dziś ponad wczoraj i mniej niż jutro. - Rosemonde Gerard
Moja miłość tak głęboko, tym bardziej tobie dam,, Im więcej mam, oba są nieskończone. - William Shakespeare
Jeśli miałbym jeden kwiat za każdym razem myślę o tobie, mogę przechadzać się w moim ogrodzie. - Claudia Ghandi
Gdybym mogła sięgnąć up i przytrzymaj gwiazdki za każdym razem zrobiłeś uśmiecham, całe niebo wieczorem byłoby w dłoni. - Autor Unknown
Tyle razy myślałem, że nigdy nie znaleźć kogoś, kto kochał mnie w sposób muszę być kochanym. Wtedy pojawiłeś się w moim życiu i pokazał mi, co jest prawdziwa miłość! - Autor Nieznany
Byłem zdumiony, że ludzie mogą umierać męczenników ich religii -, mam shudder'd na to.; Drżę nie więcej.; Mógłbym być martyr'd za moją religię; Love jest moją religią; I mógłbym umrzeć za że.; Mógłbym umrzeć dla ciebie. - John Keats
Jak cię kocham? Niech mnie liczyć sposobów. Cię miłuję do głębokości i szerokość i wysokość mojej duszy mogę dosięgnąć. - Elizabeth Barrett Browning
Kocham Cię Nie powodu kim jesteś, ale powodu kim jestem kiedy jestem z tobą. - Roy Croft
Mówi że tylko prawdziwie zakochać raz, ale nie uwierzyć. Zawsze widzę cię, ja zakochałem się na nowo. - Autor Nieznany
Jeśli mam wybierać pomiędzy miłością was i oddychanie. użyłbym mój ostatni oddech powiedzieć Kocham cię. - Dani B.
W przypadku krople deszczu były pocałunki, mogę wysłać prysznicem. Jeśli uściski były mórz i oceanów wysłać, i jeśli miłość była osoba i wysłać do mnie. - Ally Qwerty
Cute Love Quotes dla Niego z filmów
Jeśli powiem, że cię kocham, mogę utrzymać się na zawsze? - Casper
Wolałbym mieć jeden oddech jej włosów, jeden pocałunek od ust, jeden dotyk jej dłoni, niż wieczność bez niego. - Miasto Aniołów
Jesteś romantyczne. Masz lirycznej duszy. Możesz kochać w najlepszych i najgorszych warunkach. - Fever Pitch
Kiedy pytają mnie, co lubią najbardziej, powiem im, że to Ty. - Miasto Aniołów
Jestem tylko dziewczyną, stojąc przed chłopcem, prosząc go, aby ją kochać. - Notting Hill
Take miłości, pomnóż przez nieskończoności i zanieście głębi zawsze .. i nadal masz tylko dojrzeją jak czuję dla Ciebie. - Meet Joe Black
Krótkie Love Quotes dla Niego
Chodźcie, kochać się nieśmiertelne. - Herbert Trench
Za każdym razem słyszę twój głos, słyszę kolejny powód, aby zatrzymać cię na zawsze! - Suzanne
Twoje serce jest moim Pinata. - Chuck Palahniuk
Tyś mi pyszne męki. - Ralph Waldo Emerson
Jeśli wiem, czym jest miłość, to z twojego powodu. - Hermana Hessego
Najlepiej o mnie, to ty. - Shannon Crown
Chodź na żywo w sercu, i płacić nie czynsz. - Samuel Lover
Kocham cię bez powodu i to jest wystarczający powód. - Autor Nieznany
Aby uzyskać więcej słodkich cytaty miłość do niego, powinno być:; Movie Quotes; Sweet Cytaty dla swojego chłopaka; Romantic Cytaty dla Niego; Love Cytaty i przysłowia dla Niego; Tak, to były pewne popularne cytaty miłość do niego. Można tekst te cytaty i wypowiedzi miłości do niego lub po prostu powiedzieć im bezpośrednio i zobaczyć uśmiech na jego twarzy. - Powodzenia.

No comments:

Post a Comment