Sunday 15 January 2012

Master Cylinder Problemy

Ważną częścią układu hamulcowego pojazdu, pompa hamulcowa, jest odpowiedzialna za konwersję niż ciśnienie hydrauliczne, ciśnienie, a tym samym innych elementów układu hamulcowego do zatrzymania samochodu. Bez pompy hamulcowej, nacisk na hamulce byłyby bezużyteczne. Jeśli pompa hamulcowa jest uszkodzona na skutek jakiegoś powodu nie będzie w stanie wykonywać efektywnie, co oznacza, że ​​pojazd nie byłyby w stanie zatrzymać. Tak więc, bardzo ważne jest określenie głównego cylindra problemów i ich naprawy wystarczająco szybko, aby można było mieć gładko. Czytaj więcej na problemy z hamulcami samochodu.
Objawy Problem Master Cylinder
Jeśli jest problem z pompą hamulcową lub, jeśli nie, to można zauważyć squishy lub miękkie uczucie podczas naciskania hamulca. Jeśli stałe ciśnienie jest stosowane na pedał hamulca, powiedzmy na przykład, jeśli jesteś zatrzymując się na światło stop, hamulec zeszli do podłogi. Ponadto, płyn hamulcowy w cylindrze mistrz wyciek wewnętrznie. Kiedy pedał hamulca przesuwa się dalej niż jego przeznaczenie pozycji, to się nazywa "rozszerzony podróży. Jeśli tak się stanie, należy nacisnąć pedał hamulca w kółko, tak aby zatrzymać samochód z przodu. Oprócz tego, na czerwonym świetle kreska również być powleczone co oznacza, że ​​pojazd jest mało płynu hamulcowego. Możesz dowiedzieć się czegoś więcej na hamulce skrzypienie.
Wiele razy, ludzie mówią, że nie będzie wycieków płynu hamulcowego, jeżeli pedał hamulca jest miękki. Jednak nie musi to być w przypadku zawsze. Nie może być wewnętrznego przecieku, który może sprawić, że hamulec miękki, a tym samym, co wymaga o naciśnięcie pedału kilka razy. Zwykle, pompa hamulcowa jest z tworzywa sztucznego zbiornik, który pomaga w gospodarstwie płynu hamulcowego. Z tworzywa sztucznego zbiornik jest przymocowany do metalowej części pompy hamulcowej za pomocą uszczelki gumowej. Te kółka przenieść ze względu na pedał hamulca i hamulca ciśnienie płynu iz czasem zużycie, a tym samym, co powoduje problemy z głównego cylindra. Jeśli uszczelki gumowe są uszkodzone, przezroczysty płyn, który jest płyn hamulcowy wyjdzie, tym samym zmniejszając moc hamulców pojazdu. Więcej na temat zmiany płynu hamulcowego.
Są to przewody hamulcowe metalowe, które są dołączone do pompy hamulcowej i kiedy jest zużycie tych przewodów hamulcowych, wycieki płynu hamulcowego. Co więcej, może być wyciek płynu hamulcowego z tyłu pompy hamulcowej z powodu uszkodzenia uszczelki. Jeśli tak się stanie, płyn płynąć do wspomagania siły hamowania. Płyn również rozpuszcza farby szybko, w ten sposób, pozostawiając ślady przepuszcza farby i ślady pęcherzy pod pompy hamulcowej. Więcej o konieczności wymiany klocków hamulcowych.
Naprawa głównego cylindra
Do naprawy pompy hamulcowej, musisz najpierw określić pompa hamulcowa i zbiornika, oprócz identyfikacji płynne linie i inne elementy pompy hamulcowej. Zdjąć nasadkę z zbiornika płynu hamulcowego, aby pozbyć się starego płynu hamulcowego. Po usunięciu płynu hamulcowego, ponownie napełnić cylinder i ponownie zainstalować cap. Należy również usunąć linie elektryczne, które łączą się do czujnika poziomu płynu. Ponadto należy również usunąć pliki bezpieczeństwa, zanim można usunąć całą pompą hamulcową. Czytaj więcej na pompie naprawy.
Tak więc, jeśli znajdziesz jakieś problemy z master cylinder wspomniano powyżej, należy natychmiast naprawić pompą hamulcową. Możesz zdecydować się zrobić to sam, co zaoszczędzić sporo pieniędzy, lub można go pobrać naprawiony z mechanikiem sklepie. Jeśli okaże się, że hamulec jest miękki, sprawdzić poziom płynu hamulcowego i zobaczyć, czy to ze względu na mniej płynu hamulcowego w cylindrze głównym.

No comments:

Post a Comment