Tuesday 10 January 2012

Śmieszne Zagadki

Wielu codziennych stresów życia może przytłoczyć człowieka i ssać humor z życia. Ważne jest, aby śmiać się w życiu i być zawroty głowy w czasie w celu utrzymania równowagi dzieje. Zbyt wiele wagi tylko opuszczę cię ponury cały czas. Istnieją różne sposoby, aby rozjaśnić nastrój. Można oglądać sitcom w telewizji lub poczytać książkę żart. Czytanie śmieszne zagadki są również wielkie możliwości w celu zapewnienia śmiech powrotem. Let's spojrzeć na niektóre z nich!
Krótki Śmieszne zagadki i łamigłówki
Co zyskuje bielszy brudniejsze, że robi?
; Co potwory morskie jeść?
; Dlaczego banan iść do lekarza?
; Co to jest, że nie można trzymać nawet dziesięć minut, mimo że jest lżejsza niż piórko?
; Co to jest słowo, z którego mogą być podejmowane całość i jeszcze kilka będzie w lewo?
, Ojciec Dawida, ma trzech synów: Snap, Crackle i _____?
; Co jest mniejszy niż mrówka usta?
; Jak nazwać Emiraty public relations?
; Kobieta strzela do męża. Potem trzyma go pod wodą przez ponad 5 minut. W końcu wiesza go. Jednak 5 minut później obaj wyjść na kolację razem śpiewając wesoło. Jak to możliwe?
; Dlaczego Teddy Bears nigdy głodny?
; Jakie dwie rzeczy nigdy nie może być spożywane na śniadanie?
; W maratonie co zawodnik zwycięskiej stracenia?
; To wszystko z kimś, i nic do każdego innego. Co to jest?
; Co rośnie, gdy zjada, ale umiera, gdy wypije?
; Jak nazwać bajki, że nie podjęła kąpieli?
; Hows restauracji na księżycu?
; Co można złapać, ale nie mogę wyrzucić?
; Widać nic, gdy patrzysz na moją twarz, będę patrzeć ci w oczy i nigdy nie kłamać. No to kim ja jestem?
; Co dentystów połączenia jamy astronautów?
; Zabierz mój pierwszy list, a ja bez zmian: Zabierz mój drugi list, a ja bez zmian: zabrać wszystkie moje listy pozostały, a ja wciąż bez zmian! Kim jestem?
; Jak nazwać złym humorze krowy?
; Jakie języka może machać, ale nigdy nie wypowiem słowo?
; Co plaży powiedzieć, gdy fala przyszedł?
; Co Penguins zaśpiewa na urodziny?
; Co to największy na świecie korzysta ze skóry wołowej?
; Jakie nakrętki nie ma powłoki?
, Która jest księgą, która była niegdyś tylko przez elity, ale teraz mają? Nie można kupić lub dostać z biblioteki lub księgarni.
; Dlaczego jest to tak łatwe do ważenia ryb?
; Co musi być podzielona przed może być używany?
; Big jak ciastko, głęboki jak filiżanka, nawet rzeka nie może wypełnić go. Co to jest?
; Co ma dziury, ale trzyma wody?
; Co słowo, zmieniając pozycję z jednej litery, zamienia się w swoje przeciwieństwo?
; Czytaj więcej na:; Funny Zagadki dla dzieci, zabawa Pytania Trick and Brain Teasers; dzieci Zagadki; Były to niektóre z mnóstwa zabawnych zagadek krąży dzisiaj. Za każdym razem, czujesz się zestresowany, wrócić na kolejną dawkę śmieszne zagadki. Na pewno pomoże szczotką część ciężaru, przez jakiś czas przynajmniej. Uśmiechnij się!

No comments:

Post a Comment