Saturday 15 October 2011

Hiszpański Czułe słówka

Nazywasz go Honey Buns, on dzwoni do ciebie kochanie-Poo. Ekhm. Err ... dla każdego jego własne, oczywiście. Ale oto co mogę być pewny, miłości i adoracji, które wlać do powiedzenie "Honey Buns" nie można zastąpić w miejscach publicznych. Oczywiście, że nie pozwolił żyć, jakby był martwy miano, że przed jego przyjaciół. Tak więc musisz skierować się do nazywając go "miodu" lub cokolwiek-letniej perspektywie wyprane chcesz go zastąpić. Rzecz w tym, jest obecnie prawdopodobnie stracił i nie wróci. Teraz spójrz na to w ten sposób - Co, gdybym ci powiedział, że można nauczyć się hiszpańskiego "Czułe słówka" i niech romans płyną? Że nigdy nie ma się zatrzymać?
"Bo dalej, jakie są kursy tych ludzi, wiedząc, co hiszpańskie" Czułe słówka "znaczy? Chodzi mi o to języka hiszpańskiego! Nie wiele prawda? Zgadnij, co to hiszpański "Czułe słówka" będzie twoim służyć zakodowanym języku! Można nauczyć się z bardziej romantycznych zwrotów w języku hiszpańskim, a następnie, gdy nastrój cię uderzy, (lub nie) można po prostu wyciągnąć trochę z najsilniejszych pod względem hiszpański pieszczotliwe i oglądać go topić, nawet jak patrzeć na innych z zamieszania zaznaczone na ich twarzach. Dla bardziej interesujące podejście przy jednoczesnym zajęciu się ludzie zawsze można zastanowić się, jak jesteś w języku hiszpańskim.
Easy hiszpański Warunki Czułe słówka
Oto niektóre z najbardziej romantycznych warunkach hiszpański pieszczotliwe.
Amorcito; - My Love
Carino; - My Sweetheart
Mi Amor, - My Love
Corazoncito; - My Heart
Chiquita / Chiquito; - Little One
Mi Cielo, - My Heaven / Sky
Reyna Mi / Mi Rey; - My Queen / My King
Nene / Nena; - Baby Boy / Girl Baby
Mi Querida / Mi Querido; - My Dear
Cuchura / Cuchuras; - Sweety
Bombon / Bomboncito, - Marshmallows
Muñequita; - Little Doll
Belleza; - Beautiful
Bello Mi; - My Beautiful Man
Princesita; - Mała księżniczka
Sirenita; - Mała Syrenka
Querido; - My Darling
Lucerito; - Little Bright Star
Cielito, - Little Flower
Florecita; - Heaven
Hiszpański Warunki Czułe słówka i wyrażenia
Nie chcę trzymać się miłości-name ale idź w coś głęboko? Wypróbuj te romantyczne hiszpańskie zwroty.
Uwaga * - korzystanie z tych terminów w połączeniu z husky, cicho może prowadzić do całkiem poważne skutki uboczne. Nie mówcie, że nie ostrzegałem przed!
Me Gustas Mucho - I Like You Very Much.
Te Amo / TE Quiero - Kocham cię.
extraño Te - I miss you.
necesito Te - I Need You.
adoro Te - I Adore You.
Eres mi Angel - You Are My Angel
Me vuelves loca - Ty Drive Me Crazy.
Quiero Hacerte el amor - I Want To Make Love To You.
mln Se (esta noche) - Be Mine Tonight.
Bésame - I Wanna Kiss You.
Hazme el Amor. - Make Love To Me.
Tu eres muy sexy - Jesteś bardzo sexy.
Tengo ganas - I'm Horny.
Te ves bien / Grandioso - You Look Good / Great.
Czytaj więcej na: angielskiego, hiszpańskiego Love Quotes, Miłość w różnych językach; Jak powiedzieć Kocham cię po hiszpańsku, mogę zdjęcie teraz - siedzi w pomieszczeniu pełnym ludzi, o wszystkich zębami w swoim własnym świecie. Ale nie ty. Szukać dla niego i kiedy go znaleźć, przejrzeć ... Twoje oczy spotykają się i ci usta Bésame w jego kierunku. Następnie wznosi się kolor jego policzkach i uśmiech następujące ... i tam wiesz, że nauka tych specjalnych Hiszpański Czułe słówka naprawdę warto.
PS - Ty po prostu odczytać listę wiedzieć rozumieniu Bésame, nie teraz!

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Jak najbardziej i takie zwroty w nauce języka hiszpańskiego bardzo się przydają :) Chociaż ja osobiście wolę solidne podstawy na kursie hiszpańskiego w https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-hiszpanski gdzie uczęszczam w sumie od niedawna. Podoba mi się język hiszpański i jak już będę go lepiej znał to nauczę się i czułych słówek.

    ReplyDelete
  3. Mi też w nauce języka hiszpańskiego najbardziej pomogły korepetycje - https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-hiszpanski/. Uważam, że korepetycje są lepsze niż zajęcia grupowe, ponieważ korepetytor jest nam w stanie poświęcić więcej uwagi i lepiej ukierunkować edukację pod daną osobę.

    ReplyDelete
  4. Język hiszpański podobno jest dość łatwy do nauczenia, takie się słyszy opinie. Ja rozpoczęłam swoją przygodę z hiszpańskim od https://www.jezykiobce.pl/33-hiszpanski/s-1/chce_korzystac_z-fiszki/categories-hiszpanski czyli fiszek, z którymi jestem pewna, że zrozumiem ten język obcy.

    ReplyDelete