Saturday 3 December 2011

Wzory Tread Wear

Zużycia bieżnika opony wzorów pozwala sprawdzić, czy masz odpowiednie inflacji, czy nie. Analizując zużycie bieżnika wzór, można zdobyć wiedzę na temat ciśnienia powietrza, równowagi i wyrównania kół. Właściwy sposób obserwować zużycie bieżnika wzorców jest przyjrzeć się front profil opony, kiedy pojazd jest nieruchomy przez dłuższy czas. Jeśli zaznaczysz na zużycie bieżnika natychmiast po wzorce prowadzenia pojazdu, może nie uzyskać dokładny odczyt. Nawet prowadzenie pojazdu na mile może spowodować znaczne odchylenie od rzeczywistej strukturze. Dlatego to musi zezwolić pojazdom w bezruchu przez długi czas. Czytaj więcej na wskaźnik zużycia bieżnika.
Jak sprawdzić opony Tread Wear Patterns
W zależności od inflacji, wyrównanie i równowagi kół, zużycie bieżnika wzorce są sklasyfikowane jak poniżej. Przeczytaj także o wskaźnikach opony.
Podsekretarz inflacji; odrębne zużycia bieżnika model obserwuje ze względu na zgodny pod inflacji. Ze względu na mniej powietrza w oponach, krawędzie opony w większej styczności z podłożem. Prowadzi to do noszenia na krawędzi opony. Miękkie opony spadek wydajności pojazdu, ma do cięższej pracy niż zwykle. To również obniża zużycie paliwa pojazdu, ponieważ stawia opór toczenia. W inflacji wyniki w produkcji wysokiej temperatury opon i przedwczesne zużycie. Aby rozwiązać problem w ramach inflacji, zawsze wypełniają powietrze do zalecanej znak PSI.
Over-Inflacja; ponad inflacji odnosi się do stanu, w którym opona jest wypełniona nadmiaru powietrza. Ze względu na zwiększone powietrza, tylko na środku opony styka się z podłożem, w wyniku czego więcej sobie niż na brzegach. Tak więc, jeśli zauważy się bardziej zużyte części środkowej opony, musisz spuszczenie powietrza z opony trochę. opony Hard zrobić pojazd trudne do opanowania, tym samym zwiększając ryzyko wypadków. Ponadto zawsze istnieje możliwość opony wysadzenie przy wyższych prędkościach. Aby rozwiązać ten problem, powoli uwalniają porcji powietrza, aż do zalecanych znak PSI.
One Side Wear; Jeśli bieżnika wykazuje widoczne noszenie jednej krawędzi, a druga wydaje się normalne, może to być wynikiem przesunięcia kół. W tym przypadku, albo z zewnętrzną krawędzią lub wewnętrznej krawędzi nosi więcej niż inne krawędzi. Problem może pochodzić ze względu na noszenie określonych części, takich jak przeguby kulowe lub tuleje wahacza. Często, przeciążenia mogą zakłócić zbliżenie koła. Dlatego ważne jest, aby zachować kontrolę ładunku w samochodzie. Więcej na temat kosztów dostosowania opon.
Nierówne Noszenie; W przypadku wystąpienia nierówności zużycia bieżnika wzoru, można przypisać problem rozbieżności lub zaburzenia równowagi kół. W takim przypadku widać łyse punkty, kubki lub przegrzebki na powierzchni opony. Wielu razy, możesz nie być w stanie dostrzec tych nierówności, ale można je łatwo odczuwalne, przesuwając dłoń na powierzchni opony. By rozwiązać problem, sprawdź, czy zużyte części obecnie i prawidłowe wyrównanie, równowagi pojazdu.
Jeśli nie zauważysz którykolwiek z powyższych wzorców zużycia bieżnika, a następnie upewnij się, że opona posiada zużyte poza prawem tolerancji. Aby to potwierdzić, wykonać test grosza, które mogą pomóc zrozumieć stopień noszenia. Weź grosza i wstawić go w rowek bieżnika z głową Lincoln do góry nogami. Jeśli widzisz, wszystkie głowy Lincolna wtedy masz zużyte opony. Oczywiście, należy wymienić opony w możliwie najkrótszym terminie.
Czytaj więcej na; Porady na temat bezpieczeństwa i konserwacji opon; Wireless Tire Pressure Monitoring Systems; Jak czytać rozmiary opon, wzory zużycia bieżnika muszą być zawsze kontrolowane za pomocą wiarygodnych bieżnik grubości. Kontrola powinna odbywać się jak najczęściej. Wczesne oznaki kłopotów może pomóc zapobiec i wydłuża żywotność opony.

No comments:

Post a Comment