Monday 12 September 2011

Sherlock Holmes Cytaty

Sherlock Holmes jest arcydzieło Sir Arthur Conan Doyle. Jest to jeden z najbardziej popularnych powieści wszech czasów. Sherlock Holmes jest fikcyjną brytyjski detektyw, który żył w późnym 18 wieku i w Londynie. Świetnym konsultant Holmes był znany z jego myślenie logiczne i racjonalne, w tym oku obserwacji nawet najmniejsze ze wszystkich rzeczy. Był znany z logicznego rozumowania i kryminalistyczne wiedzy naukowej na całym Londynie. Jego zaufanym przyjacielem i partnerem Dr John H. Watson towarzyszy Holmes przez większość przypadków. Zobaczmy więc kilka znanych Sherlock Holmes cudzysłów. Przeczytaj kilka mądrych cytatów.
Większość interesujących cytatów Sherlock Holmes
Zastanawiam się! powiedział, odchylając się do tyłu i patrzył w sufit. Być może są punkty, które zostały pominięte w swoim makiaweliczny intelekt. Weźmy problem w świetle czystego rozumu. ~ The Valley of Fear
Po jednym z pierwszych mózgi Europy przeciw tobie, a wszystkie siły ciemności na plecach, istnieją nieskończone możliwości. ~ The Valley of Fear
No własnie. Ona nie świecą jak żona nawet własnego konta, co miało miejsce. Nie jestem całą duszą wielbicielem kobiety, jak wiadomo, Watson, ale moje doświadczenie życiowe nauczyło mnie, że istnieje kilka żon posiadające uwzględnieniem ich mężów, którzy pozwolili ktoś wypowiedział stać słowo między nimi, a męża martwe ciało. Czy kiedykolwiek się ożenić, Watson, mam nadzieję zainspirować moja żona z emocji, które uniemożliwiłyby jej z czym odszedł przez gospodyni, gdy mój trup leżał kilka metrów w jej. ~ The Valley of Fear
Świat jest pełen rzeczy oczywiste, które przez przypadek nikt nigdy nie zauważa. ~ Pies Baskerville'ów
Może być, że nie jest się światła, ale są dyrygent światła. Niektórzy ludzie nie posiadając geniusz mają niezwykłą moc pobudzania go. ~ Pies Baskerville'ów
Są to w większości wysyłane przez prywatne agencje zapytania. Są to wszystkie osoby, które są w tarapatach o czymś, a chcą trochę wyjaśnia. Słucham ich historii, będą słuchać moich komentarzy, a potem kieszeni mojej opłaty. ~ A Study in Scarlet
Nie ma nic nowego pod słońcem. To wszystko zostało zrobione wcześniej. ~ A Study in Scarlet
Błędem jest kapitału do teoretyzować, zanim nie wszystkie dowody. To uprzedzenia wyroku. ~ A Study in Scarlet
To jest stara maksyma, która we Mnie, gdy masz wyłączone, co niemożliwe, cokolwiek pozostanie, jakkolwiek jest to nieprawdopodobne, musi być prawdą. ~ Przygoda Beryl Coronet
Co jeden człowiek może wymyślić inny możemy odkryć. ~ The Adventure of Dancing Men
Moje życie spędza w jednym długim próbą ucieczki od ogólniki istnienia. Te małe problemy, pomoże mi to zrobić. ~ The Red Headed League
Raz lub dwa razy w mojej karierze, czuję, że zrobiłem więcej rzeczywistej szkody przez moje odkrycie karnego niż kiedykolwiek uczynił jego zbrodni. Dowiedziałem się ostrożnie się, i miałem dość płatać figle z prawem Anglii niż z własnym sumieniem. ~ Przygoda z Abbey Grange
Widziałem zbyt wiele nie wiedzieć, że wrażenie kobiety mogą być bardziej wartościowe niż zawarcia analitycznych logiczne. ~ Człowiek z Twisted Lip
Singularity jest prawie zawsze o tym pojęcia. Więcej rysów i powszechne jest przestępstwo, tym trudniej jest doprowadzenie go do domu. ~ Boscombe Valley Mystery
A teraz, doktorze, co zrobiliśmy naszej pracy, więc czas mieliśmy grać. Kanapki i kawę, a potem się do skrzypiec-land, gdzie wszystko jest słodycz i delikatność i harmonię, i nie ma rudy klientów drażnić nas z zagadek. ~ The Red Headed ligi
Kiedy lekarz pójdzie nie tak, że to pierwszy z przestępców. Ma nerwowe i ma wiedzę. ~ Przygoda z Speckled Band
American slang jest bardzo wyrazisty czasem. ~ The Adventure of Noble Bachelor
Presją opinii publicznej można zrobić w mieście, co prawa nie może osiągnąć. Nie ma pas tak podły, że krzyk torturowanych dzieci lub łoskot pijak to cios, nie spłodził współczucie i oburzenie wśród sąsiadów, a następnie cała maszyneria sprawiedliwości nigdy nie jest tak blisko, że słowa skargi można ustawić to będzie, i to jest tylko o krok od zbrodni i stacji dokującej. Ale popatrz na tych samotnych domów, każdy we własnym zakresie, wypełniony w większości słabo zna ludzi, którzy niewiele wiedzą z prawem. Pomyśl o czyny piekielnym okrucieństwem, ukryte zło, które mogą iść dalej, z roku na roku, w takich miejscach i mądrzejszy. ~ Przygody Copper Beeches
Zbrodnia jest powszechne. Logika jest rzadkie. ~ Przygoda Copper Beeches
Nie mogę żyć bez mózgu pracy. Co jeszcze jest po co żyć? ~ The Sign of Four
Nie, nie: Nigdy nie sądzę. Jest to szokujący zwyczaj - niszczy logiczną wydziału. ~ The Sign of Four
Jest sprawą najwyższej wagi w dziedzinie wykrywania, aby być w stanie rozpoznać, z kilku faktów, które są przypadkowe i co istotne. ~ Reigate Squire
On jest Napoleon przestępczości, Watson. Jest organizatorem pół, co jest złe i prawie wszystko, co jest wykrywane w tym wielkim mieście. On jest geniuszem, filozofem, abstrakcyjny myśliciel. Ma mózg pierwszego zamówienia. Siedzi nieruchomo, jak pająk w centrum swojej stronie, ale to web ma tysiąc promieniowanie, i dobrze wie, co drgnienie każdego z nich. ~ Final Problem
Zaprojektuj swoje krzesło i ręcznie mi skrzypce, jedyny problem, jaki mamy jeszcze do rozwiązania jest jak z dala te ponure jesienne wieczory. ~ The Adventure of Noble Bachelor
Wykrywanie jest lub powinna być nauką ścisłą, i powinny być traktowane w ten sam sposób na zimno i bez emocji. Próbowano go z odcieniem romantyzmu, który wytwarza taki sam efekt, jakbyś pracował love-story lub ucieczka do piąta propozycja Euklidesa. ~ The Sign of Four
Jest jeden korespondent, który jest pewien, rysować, Watson. To jest bank. Single Ladies musi żyć, a ich książeczek oszczędnościowych są skompresowane pamiętniki. ~ Zniknięcie Lady Frances Carfax
i najlepszy;
Nazywam się Sherlock Holmes. Jest to moja sprawa wiedzieć, co inni ludzie nie wiedzą. ~ The Adventure of Blue szmaragd
Czytaj więcej na:; Famous Quotes; Agatha Christie Cytaty, więc to najlepsze cytaty Sherlock Holmes wybrał specjalnie dla Ciebie. Czytając te niesamowite cytaty przypominają mi siłę czystej inteligencji i logiczne rozumowanie.

No comments:

Post a Comment