Tuesday 13 September 2011

Whining hałasu podczas skrętu kierownicy

Hałas narzekać podczas skręcania kierownicy może być naprawdę irytujące i niepokojące. Może złamać ciche pokuta za kierownicą. Ten artykuł mówi o głównym źródłem głośne skomlenie podczas skręcania kierownicy i akcji wskazówki, jak można łatwo naprawić. Czytaj więcej na problemy samochodu.
Przy tak wielu ruchomych części, współpracujących trudno jest dowiedzieć się źródłem hałasu podczas włączania skomlenie kierownicy. Jednak jedno możecie być pewni, to że poziom hałasu jest tworzone z uwagi na jakiś problem w montażu kierownicy sama. Prawdopodobnymi kandydatami są pompy hydrauliczne wspomaganie kierownicy, koła lub pasa.
Loud Whining hałasu podczas skrętu kierownicy - Source
Ten hałas narzekać często graniczy z piskiem. Staje się najgłośniej w turze, a następnie spada. Wiele osób atrybut ten hałas na problemy spowodowane złym pompa wspomagania kierownicy. Jednak problem pojawia się głównie ze względu na luźny pasek wspomagania kierownicy. Po skręcić, pas przechodzi przez pompę kierownicy w kółko. Kiedy poszła luźne, nie wynika normalnego toru na koła i zrazy, gdy napięcie na nim rośnie podczas skrętu. To powoduje hałas narzekać podczas skręcania kierownicy. Innym problemem przyczyną może być noszony skomlenie łożyska pompy. Musisz sprawdzić dla obu stron. Aby to zrobić, musisz otworzyć maskę i popatrzeć na montaż wspomagania kierownicy. Sprawdź, czy napięcie na taśmie. Jeśli jest luźne, wystarczy dokręcenie pasa może rozwiązać problem. Jeśli skomlenie utrzymuje się nawet po dokręceniu pasa, trzeba będzie sprawdzić, czy zużyte łożyska.
Loud Whining hałasu podczas skrętu kierownicy - jak to naprawić
Pozwól mi pokazać, jak można pozbyć się hałasu skomlenie podczas skręcania kierownicy poprzez dokręcenie pompy kierownicy pasa. Rzeczy, trzeba będzie to kluczem i podnośnik.
Open maską samochodu i znajdź montaż wspomagania kierownicy. Znajdź pompy wspomagania układu kierowniczego i ustawić śrubę ramię, jak również śrubę mocującą z nim związane. pompa wspomagania kierownicy znajduje się zawsze po stronie silnika samochodu i dołączone dwie śruby. Górnego, które są stałe, to śrub i dolny, który jest ruchomy jest śrubą regulacyjną ramię. Niższy zwykle można przesuwać poprzez uchwyt montażowy do regulacji.
Aby zacisnąć pasa pompa, trzeba ciągnąć od pompy układu kierowniczego w miarę możliwości. Poluzuj śrubę regulacyjną do regulacji ramię wraz z śrubę mocującą. Wyciągnąć od pompy wspomagania układu kierowniczego, aż do pasa jest dostatecznie szczelne. Kiedy myślisz, że na tyle mocno, mocno dokręcić śrubę regulacyjną przy pomocy klucza wraz z śrub. Z tym, problem powinien być rozwiązany. W przeciwnym razie będziesz musiał udać się na zmiany w łożyskach i uzyskać kontroli pompy.
Jeśli słychać szum jęczy podczas obracania kołem kierownicy, problemem może być niski płyn wspomagania kierownicy. Odpowiedniej ilości płynów do napełniania będzie problemu. W przypadku usłyszenia hałas growling podczas włączania, problem może być uszkodzony lub montaż pompy przekładni kierowniczej. Poza tym trochę syczący hałas które można usłyszeć podczas włączania jest normalne.
Przeczytaj więcej o:; Whining hałasu podczas przyspieszania, wspomaganie kierownicy pompy hałasu; Rozpoznanie wspomaganie kierownicy Problemy, wspomaganie kierownicy problemów, więc to jest jak możesz łatwo wyciszyć skomlenie hałasu z układu wspomagania kierownicy. Jeśli jesteś biegły w pracy napraw samochodów można pójść dalej i założyć ją na własnych lub po prostu oddać pracę do najbliższego serwisu naprawczego.

No comments:

Post a Comment