Saturday 17 September 2011

Wiadomości Love Tekst dla dziewczyny

Kiedy się słów, wiadomości tekstowej jest to, co przychodzi do pomocy! Specjalnie dla osób w miłości. Ponieważ nie można wyrazić swoje uczucia codziennie, jednak nie jest chęć niech druga osoba wie, że kocham ich. Wtedy do przodu słodkie smsy do dziewczyny lub chłopaka. Poniżej znajduje się ciekawą kolekcję wiadomości tekstowych, miłość do dziewczyny. W zależności od nastroju, można wysłać śmieszne smsy do dziewczyny i miłości wiadomości dziewczyną!
Wiadomości Cute Tekst Love For Girlfriend
Prosiłem Boga o różę i dał mi ogród. Proszę Boga o kroplę wody i dał mi ocean. Prosiłem Boga o anioł i dał mi Ciebie!
Miłość nie jest znalezienie odpowiedniej osoby, ale stworzenie właściwych relacji. To nie o tym, jak wiele macie miłości na początku ale jak bardzo cię kocham zbudować do końca, bo miłość jest wszystkim.
Nie jestem pewien, co życie może przynieść ciebie. Nie jestem pewien, czy marzenia się prawdziwe. Nie jestem pewien, co miłość może zrobić. Ale jestem pewien, co do jednego. Kocham cię.
Będę pożyczyć moje ramię, aby się wypłakać, moje uszy do słuchania, rękę, aby trzymać, nogi do chodzenia z tobą, ale nie mogę pożyczyć Ci moje serce, ponieważ już należy do ciebie.
Wierzę, że Bóg stworzył cię powyżej dla mnie miłości. Podniósł was z całą resztą, bo wiedział id love you the best!
Miłość to dwa serca bicie jako jeden.
Falling in love with you jest drugą najlepszą rzeczą na świecie ... Znalezienie się pierwszy!
Miłość nie czyni świat się kręci, to po prostu sprawia, że ​​jazda warto.
Nigdy nie spieszyć się w miłości do nigdy nie zabraknie. Miłość niech będzie tym, który puka do drzwi, więc przez czas zacząć się obniżać, wiecie, że wasze uczucie jest na pewno.
Miłość ma swoje wzloty i upadki, wzlotów i upadków. Love pozostawia się bólu, uczy się aż do nauki i nawet jeśli miłość trwa tak długo, to zawsze można dostać się do której należą.
Gdybym mógł zmienić alfabet, Chciałbym umieścić U i I razem.
Między tys wczorajsze i milion jutra, jest tylko jeden dzisiaj i by tego nie dniowy karnet bez mówiąc to do Ciebie - I LOVE YOU.
Miłość nie jest znalezienie odpowiedniej osoby, ale stworzenie właściwej relacji.
Gdybym umarła i poszła gdzieś daleko bym napisać swoje imię na każda gwiazda tak każdy mógł sprawdzić n patrz znaczy dla mnie całym światem.
Kiedy nadchodzi noc, patrzeć w niebo. Jeśli widzisz spadającą gwiazdę, nie zastanawiam się dlaczego, tylko pomyśl życzenie. Zaufaj mi, to będzie prawda, bo to zrobiłem i znalazłem ciebie.
Pewnego dnia zapytasz mnie: Co jest dla ciebie ważniejsze, ja czy twoje życie? złego powiedzieć, że moje życie i pójdziesz i pozostawić, nie wiedząc nawet, że jesteś moim życiu.
Jeśli miłość miała być opodatkowane, byłbym najwyższej podatnika, nie można kupić miłości ... ale można ciężko zapłacić.
Miłość może dotknąć tylko raz, ale może trwać całe życie.
Gdybym grosza za każdym razem myślałem o tobie, będę ciągle tęsknić, ale przynajmniej będę wystarczająco bogaty, żeby przyjść i do zobaczenia!
Miłość jest wtedy, gdy nie chcesz iść spać, bo rzeczywistość jest lepsza niż sen.
Ciężko jest znaleźć kogoś, kogo naprawdę kochasz, tym bardziej znaleźć kogoś, kto cię kocha tyle.
Kobiety słuchać muzyki, ponieważ są one w miłości. Mężczyźni słuchają muzyki, bo chce się zakochać.
Straciłem łza w morzu i dni uważam, że jest dzień, kiedy przestać cię kochać.
Miłość jest jak wojna ... Łatwy do uruchomienia ... Trudno do końca.
Nie poślubić kogoś można z tym żyć. Wyjdziesz za osobę, która nie może żyć bez.
Nie chodzi o to ile miłości masz na początku ale jak wiele miłości budować do końca.
Miłość jest jak motyl. To idzie gdzie mu się podoba i podoba dokąd idzie.
Czytaj więcej na:
Sweet Wiadomości tekstowe Wyślij do Girl, Glamour wiadomości tekstowe - Flirting SMS Collection; Love Quotes; Były to jedne z najlepszych SMS-miłość do dziewczyny. Komunikaty te sprawią, że Państwa spadek dziewczyna zakochana w tobie znowu i znowu, tak trzymać tekstylny!

No comments:

Post a Comment