Tuesday 15 November 2011

Ciekawe Cytaty

Cytaty zawsze były źródłem inspiracji dla mnie. Jak mam tylko przegrał bitwę w życiu lub gdy myślę, że jest to zadanie zbyt trudne dla mnie, pamiętam, wspaniałe cytaty. Cytaty zrobić mi wierzyć, że życie jest pełne cierpienia, ale muszę iść dalej, bez względu na to co się dzieje. Dają mi siłę i odwagę do walki z trudnościami i niewyjaśnionych okolicznościach. Czytanie kilka interesujących cytatów czyni mnie lepszym człowiekiem.
Ciekawe Cytaty o życiu; Nasza postawa wobec życia decyduje o życiu stosunek do nas. ~ Earl Nightingale
Nasze talenty są darem, że Bóg daje nam ... Co robimy z naszymi talentami jest dar, z powrotem do Boga. Leo Buscaglia ~
Tyle naszych czasów jest przygotowanie, tak to rutyna, a więc znacznie perspektywy czasu, że droga każdego człowieka umów geniusz się do godzin bardzo niewiele. ~ Ralph Waldo Emerson
Być może ktoś ukradł twój sen, gdy był młody i świeży i jesteś niewinny. Złość jest naturalna. Grief jest właściwe. Leczenie jest obowiązkowe. Restauracja jest możliwe. ~ Rubietta Jane
Nasze największe szczęście nie zależy od stanu życia, w którym postawił nas szansa, ale jest zawsze wynikiem dobrego sumienia, dobrego zdrowia, pracy i wolności we wszystkich tylko zajęcia. ~ Thomas Jefferson
Nasza podświadomość nie mają poczucia humoru, nie odgrywają żadnej żarty i nie może odróżnić rzeczywistość i myśli sobie wyobrazić lub obrazu. Co nieustannie myśleć o końcu objawi się w naszym życiu. ~ Sidney Madwed
Nasze postawy kontrolować nasze życie. Postawy są tajemnej mocy działa dwadzieścia cztery godziny na dobę, na dobre i na złe. Jest to ogromne znaczenie, że wiemy, w jaki sposób wykorzystać i kontroli tej wielkiej siły. ~ Tom Blandi
Można by również znaleźć jakieś zabawne cytaty o życiu.
Ciekawe Cytaty o miłości, Za dotknięciem miłości każdy staje się poetą. ~ Plato
Miłość jest nieodpartym pragnieniem nieodparcie życzenia. ~ Robert Frost
Oni nie kochają, że nie pokazują ich miłość. Oczywiście prawdziwej miłości nigdy nie uruchomić gładka. Miłość jest znane. Miłość to diabeł. Nie ma zły aniele ale Love. ~ William Shakespeare
Love nie jest całkiem delirium, ale ma wiele cech wspólnych z nimi. ~ Thomas Carlyle
Gravitation jest odpowiedzialny za ludzi zakochanych. ~ Albert Einstein
My najwybitniejszych osiągnięć było moje zdolności w stanie przekonać żonę o rękę. ~ Winston Churchill
Bez względu na nasze dusze są wykonane, jego i moja są takie same. ~ Emily Bronte
Przeczytaj więcej o cytaty miłość.
Ciekawe Cytaty Znani ludzie; Jednym z objawów zbliżającego się podział nerwowego jest przekonanie, że jego dzieło jest strasznie ważne. Bertrand Russell ~
317 jest najlepszym, bo nie sądzę, lub ponieważ nasze umysły są kształtowane w taki a nie inny, ale dlatego, że jest tak dlatego, że rzeczywistość matematyczna jest zbudowany w ten sposób. ~ Godfrey Hardy
Religii sprzeczne nauki i religii sprzeczne nauki są równie fałszywe. ~ PD Uspieński
Nie wiem nic na temat muzyki. W mojej linii nie trzeba. ~ Elvis Presley
Nigdy nie przegap szansy na seks, lub występują w telewizji. ~ Gore Vidal
Jedna śmierć to tragedia, śmierć miliona to statystyka. ~ Józef Stalin
Patriota musi być zawsze gotowi do obrony kraju przed jego rządu. ~ Edward Abbey
Możesz także dowiedzieć się więcej na temat znanych cytatów.
Funny interesujących cytatów, zawsze być miły dla swoich dzieci, ponieważ są ci, którzy wybiorą odpoczynek w domu. ~ Phyllis Diller
Jestem cudowna gospodyni. Za każdym razem mogę zostawić człowieka trzymam jego domu. ~ Zsa Zsa Gabor
Energia elektryczna może być niebezpieczne. Mój siostrzeniec próbował wbić grosza do wtyczki. Kto powiedział, grosza nie wydaje się nie widzieli, że strzelają w podłogę. Powiedziałem mu, że był uziemiony. ~ Tim Allen
Jeśli nie możesz ich pokonać, zleca im pobity. ~ George Carlin
Moja mama powiedziała tylko mężczyźni żyją powód jest do pielęgnacji trawnika i utrzymania pojazdów. ~ Tim Allen
Nigdy nie kłaść się z kobietą, która ma więcej kłopotów, niż ty. ~ Anonimowy
Jeśli chcesz powiedzieć to z kwiatami, jedną różą mówi: Jestem tanio! Delta Burke ~
Czytaj więcej na:; Śmieszne Cytaty i powiedzenia; Amazing Cytaty, Cytaty sarkastyczny o życiu, więc to był mój listę najciekawszych cytatów. Mam nadzieję, że cieszył się je czyta. Czy wrócić do mnie jeśli masz ochotę powinien mam włączone kilka interesujących cytatów.

No comments:

Post a Comment