Friday 25 November 2011

Zabawne powiedzonka o życiu

Życie nie ma jednego określenia. To może być usłane różami dla niektórych ludzi, z drugiej strony może to być pełna ścieżka z cierni. Ale optymizm jest prawdziwy stosunek do prowadzenia szczęśliwego życia. Jest wiele zabawne powiedzonka o życiu, które czynią nas zapomnieć smutne uczucie i wzrost promyk nadziei. Podane poniżej cytaty takie życie, które opisują życie w zabawny sposób.
Wielka zabawne powiedzonka o życiu
Tylko dwie rzeczy są nieskończone, wszechświat i ludzka głupota, i nie jestem pewny tego pierwszego. - Albert Einstein
Życie jest zoo w dżungli. - Peter De Vries
To irytujące, nie spodoba ludzie, którzy znają tylko połowa sukcesu - zwłaszcza, gdy nie wiesz, co pół wiedzą. - Robert Brault
Możliwość jest to, co będzie Ci do góry, gdy szef nie ma córkę. - Autor Nieznany
Celebrity jest osobą, która ciężko pracuje przez całe życie, aby stały się powszechnie znane, to nosi ciemnych okularów uniknąć uznawane. - Fred Allen
Życie nie naśladuje sztuki, imituje zły telewizji. - Woody Allen
Dżentelmen to człowiek, który może grać na akordeonie, ale nie. - Autor Nieznany
Cute zabawne powiedzonka o życiu
Miłujcie waszych nieprzyjaciół. To sprawia, że ​​tak cholernie wściekły. - PD-Wschodniej
Niech ci, którzy kochają nas kochają nas i ci, którzy nie kochają nas, niech Bóg w ich sercach, i jeśli nie może w ich sercach, może on zmienić swoje kostki, abyśmy poznali ich po kulejąc. - Modlitwa Irlandii
Kto rano wstaje robaka, ale druga mysz dostaje ser. - Autor Nieznany
Jeniec wojenny to człowiek, który próbuje zabić ciebie i nie, a następnie prosi go nie zabić. - Szanowny Panie Winston Churchill
Podpis zawsze ujawnia charakter człowieka - a czasami nawet jego imię. - Evan Esar
Chroń mnie przed wiedząc, co nie muszę wiedzieć. Chroń mnie przed tym nawet wiedząc, że są rzeczy, wiedzieć, że nie wiem. Chroń mnie przed świadomością, że zdecydowałem się nie wiedzieć o rzeczach, które zdecydowałem się nie wiedzieć. Amen. - Douglas Adams, raczej spokojny
Powiedz tam człowieka jest 300 miliardów gwiazd we wszechświecie, a on uwierzy. Powiedz mu, że ma ławce farby na nią i będzie miał go dotknąć aby się upewnić. - Murphy's Law
Jeśli zastanawiasz się, gdzie dziecko opuścił wrotki, spróbuj chodzić po domu w ciemnościach. - Leopold Fechtner
Zabawne powiedzonka o życiu i miłości
Marry do ceny, mój mały synek, bogacza żart zawsze jest zabawne. - Hebrajski przysłowie
Miłość jest tak skomplikowane - powiedzieć dziewczyna wygląda świetnie i co jest pierwszą rzeczą zrobić? Wyłącz światła! - Robert Orben
Kochać to cierpieć. Aby uniknąć cierpienia nie należy miłości. Ale wtedy nie cierpi z miłości. Dlatego kochać to cierpieć, nie kochać to cierpieć. Aby cierpieć to cierpieć. Aby być szczęśliwym, to kochać. Aby być szczęśliwym to to cierpieć. Ale cierpienie czyni człowieka nieszczęśliwym. Dlatego, aby być nieszczęśliwym trzeba kochać, miłość cierpieć, lub cierpieć na szczęście zbyt wiele. Mam nadzieję że się to w dół. - Woody Allen
Jestem cudowna gospodyni. Za każdym razem wychodzę jestem człowiekiem zachować jego domu. - Zsa Zsa Gabor
Kocham Mickey Mouse więcej niż jakakolwiek kobieta jaką kiedykolwiek znałem. - Walt Disney
Aby uzyskać więcej zabawne powiedzonka życia, czytamy:, Śmieszne Cytaty i przysłowia; Funny Life Cytaty, Cytaty i przysłowia Zabawne, Śmieszne Cytaty o życiu, to było krótkie zestawienie zabawne powiedzonka o życiu. Mam nadzieję że cieszył się czytanie tych cytatów i powiedzeń.

No comments:

Post a Comment