Monday 21 November 2011

Transmission Fluid Change

Automatyczny (ATF), czerwone lub zielone, natłuszcza i wspomaga system działa poprawnie. Aby samochodzie automatyk funkcja przesyłu prawidłowo, bardzo ważne jest wypełnić jakości płynu typu i utrzymania prawidłowego poziomach. Niespełnienie tego pokaże problemów samochód, takich jak niekonsekwentny zmiany biegów lub czasami uszkodzenie systemu. Aby uniknąć tych konsekwencje, producenci samochodów polecić Automatic Transmission Fluid zmienić okresowo.
Rozwiązywanie problemów transmisji jest bardzo kosztowne i czasochłonne, zbyt. Dlatego zawsze lepiej jest złapać awarii, przed poważne szkody odbywa się w systemie. Końcówka pozostaje taka sama, jeśli zakup używanych samochodów. Sprawdź, czy przekazanie płynu za pomocą bagnetu przed zakupem pojazdu. W przypadku gdy nie jesteś pewien system, skorzystać z porady profesjonalnych napraw samochodów. Tutaj omówimy dotyczące zrób to sam (DIY) Instrukcje zmiany płyn transmisyjny.
Jak zmienić Transmission Fluid?
Istnieją pewne oznaki można zwrócić uwagę, co wskazuje na potrzebę zmian płyn transmisyjny. Jak na przykład, bardzo niski poziom płynów, wyciek płynów, brązowy kolor i zapach cieczy spalone są objawy problem transmisji. Zmiana płynu nie jest tak trudne, co można zrobić na własną rękę bez konieczności zatrudniania specjalisty. To nie tylko do zmniejszenia kosztów transmisji płynów zmiany, ale także oszczędza czas. Wymienione poniżej są kroki do badania płyn transmisyjny i zmiany to:; Przekazanie okres wymiany płynu jest wymienione w instrukcji obsługi samochodu, które mogą być 24,000-36,000 km. Dla ciężkich pojazdów, w których jest 15000 mil lub raz w roku. Po każdej zmianie ATF, rozważyć zastąpienie transmisji filtr dla lepszej wydajności. Dowiedz sie wiecej na temat, jak często zmieniać płyn transmisyjny. ; Sprawdź poziom płynu transmisji, gdy silnik jest ciepły (bieganie); idealnym kwota wynosi od pełnego i dodać. W przypadku bardzo niskiego poziomu, natkniesz się na przekazanie znaków poślizgiem, mając na uwadze bardzo wysokie kwoty powoduje mieszanie powietrza z płynem, w wyniku przesunięcia usterki. ; Następnym krokiem jest sprawdzenie transmisji utlenianie płynu, zamieszczam kilka kropli białego papieru. Jeśli jest ciemny kolor (nie czerwony, różowy lub jasny brąz) i nie rozeszła się szybko, płyn jest w utleniona państwa. W takim przypadku, płyn transmisyjny zmiana jest niezbędna. Czytaj więcej na jak sprawdzić płyn transmisyjny. ; Przejdź przez instrukcję obsługi, aby zrobić sobie świadomość na temat systemu przesyłowego. Zmiana płynu przekazu wymaga całkowitego usunięcia z systemu. Jeśli to możliwe, gniazdo do samochodu za pomocą stoi. Znajdź pan płyn transmisyjny od spodu pojazdu. ; W przypadku systemu przesyłowego korek, umieścić pojemnik drenażu poniżej wtyczkę i nie potrzebne do usuwania cieczy. Jeśli nie, to miejsce ściekowego pod naczyniem przesyłowych i poluzować śruby mocowania jeden po drugim. Zdjąć i płyn transmisyjny drenażu całkowicie. ; Korzystanie scrapper, należy usunąć starą uszczelkę z patelni. Napraw nową uszczelkę i miejsce pan pan z powrotem w pierwotnej pozycji. Dokręcić śruby przy pomocy klucza dynamometrycznego prawidłowej wielkości. ; Następnie wypełnij transmisji płynie najwyższej jakości (odpowiednie dla danego systemu) do właściwego poziomu, jak wspomniano w instrukcji obsługi. W ten sposób zostały wykonane zadanie zmiany płyn transmisyjny. Uruchom silnik i spróbuj zmiany biegów kilka razy. Teraz, można zauważyć, prawidłowy odczyt w miarce. Możesz przeczytać więcej na temat zmiany automatyczne płyn transmisyjny. ; Można rozważyć przekazanie płynu zmieniają się okresowo po co 2-3 lata lub zgodnie z zaleceniami producenta samochodów firmę. Nie zapomnij do ogrzania swojego pojazdu, gdy zaznaczysz automatyczne płyn transmisyjny. W przeciwnym razie, bagnet nie pokaże dokładne odczyty. Utrzymanie samochodu, aby go uruchomić płynnie na drodze nie jest obowiązkowe. Więc, dlaczego nie usługi swój samochód i zapobiec awarii płynu!

No comments:

Post a Comment