Sunday 20 November 2011

Odbieranie Pozdrowienia Machine

Większość domowych ma plain sekretarki pozdrowienia maszyna że dźwięk bardzo monotonne kiedy wzywa kogoś. Nr oryginalność, nie flare i absolutnie nie wigor; naprawdę nie wnosi rzeczy lepsze dla dzwoniącymi. Nontheless, to nie muszą być skazani na takie nudne i bez życia pozdrowienia automatycznej sekretarki. Możesz zdecydowanie konwertować domu, biura lub pozdrowienia komórka do cute pozdrowienia sekretarce. Zależności od typ połączeń przyjść i gdzie jesteś otrzymujących je, you too mogą bawić wybierając funny lub poważne pozdrowienia sekretarce. Poniżej pozdrowienia pomoże Ci zdecydować, czy inspiracją do jednego wyboru (lub więcej) poczta głosowa dla siebie.
Pozdrowienia Funny Automatyczne sekretarki
Chcesz być na bieżąco, co jasne i proste, podczas dokonywania rozmówcy śmieją się, gdy słyszą powitanie? Spójrz na te top 10 najlepsze pozdrowienia automatycznej sekretarki, że dostarczy Ci tylko to. Czytaj więcej na zabawne powitania poczty głosowej.
Powitanie 1. Przed zostawić wiadomość, chciałbym zadać pytanie. Jak ktoś może trzymać dork w niepewności? Zostaw mi wiadomość a ja się z powrotem do Ciebie na jednym.
Greeting 2: Hi! To jest (imię i nazwisko). Nie jestem w tej chwili.; Jeśli w firmie telekomunikacyjnej, wysłałem już pieniądze., Jeśli jesteś moich ludzi, to proszę przesłać mi trochę pieniędzy?; Jeśli dzwonisz na temat mojej pomocy finansowej, nie dają mi wystarczająco dużo pieniędzy.; Jeśli moich znajomych, wisisz mi trochę pieniędzy.; Jeśli jesteś dziewczyną, nieważne poprzedniego tyrady, mam wystarczająco dużo pieniędzy.
Greeting 3: 'A' stoi dla naukowców, 'B' oznacza piwa. To są tylko jedną z przyczyn, dlaczego nie jestem tutaj. Zostaw wiadomość, będzie ya!
Greeting 4: Hey, to ja. Jestem domu, ale naprawdę próbując uniknąć ktoś Nie lubię. Więc jeśli zostawił mi wiadomość, a ja nie nazwałem cię z powrotem, to prawdopodobnie Ciebie.
Powitanie 5. Dodzwoniłeś (nazwa) rodziny. Nie możemy odpowiedzieć zadzwoń teraz. Więc dlaczego nie zostawić swoje nazwisko, wiek, płeć, wzrost, waga, numer telefonu, krótki komunikat, numer PESEL, numer karty kredytowej, ile dzieci masz, twoje nazwisko panieńskie matki, alongwith daty i czasu nazywacie nas. A jeśli już przeżył ten komunikat i nadal muzykę, wiadomości lepiej być ważne.
Pozdrowienia 6: Hi! (Długa pauza) Może mówisz nic teraz?
Greeting 7: Hi, nie jesteśmy domu na moment. Jeśli chcesz sprzedać nam coś, co w rzeczywistości nie potrzebują, zacząć mówić teraz i odłóż słuchawkę po jej dźwiękami. Każdy inny, proszę mów po sygnale i odłóż słuchawkę, gdy skończysz.
Powitanie 8: mam amnezji i nie może podejść do telefonu w tej chwili. I głupio mówić wszystkim, że nie wiem. Tak więc dlaczego nie można zapomnieć o pozostawienie oryginalnej wiadomości, a zamiast mi powiedzieć moje imię i coś ważnego o sobie. Dziękuję.
Powitanie 9: Cześć, to jest (imię i nazwisko). Przepraszam za nie odbierająca telefon teraz. Zostaw mi wiadomość i czekać przez telefon dopóki mogę do ciebie oddzwonimy.
Powitanie 10: I w końcu automatycznej sekretarki. Ale jak to bezużyteczne pracy rzeczą? Aaa, przycisk nagrywania, które już wciśnięty. Światło jest włączone. Zastanawiam dlaczego maszyna nie działa prawidłowo? Zastanawiam co ten przycisk prawo tutaj robi ....
Aby uzyskać dodatkową pomoc z sekretarką pozdrowienia maszyny, na stronie:; sekretarki Funny Machine wiadomości; Funny Poczta głosowa Wiadomości; Professional Pozdrowienia sekretarki
Dla biurze lub pracy celów, pozdrowienia sekretarki biznesowych maszyna są właściwe. Nie oznacza musisz dźwięk zmęczony i mówić płaskim głosowych. Dlaczego nie spróbować czegoś innego i uzyskać motywację następujące pozdrowienia?
Greeting 1: Witaj to (imię). Musisz wpaść w zły czas w biurze. Dlaczego nie zostawiaj mnie imię i nazwisko, numer i krótką wiadomość, więc mogę wrócić do Ciebie. Dziękuję.
Greeting 2: Hi, you've osiągnęła (imię) biurze. Każda ze jestem z dala od stołu lub na innej linii. Proszę mnie zostawić krótką wiadomość z nazwą i numer telefonu, więc mogę do ciebie oddzwonimy. Jeśli to nagłych call mną (numer telefonu komórki).
Powitanie 3: Hej, to jest (nazwa). Wiesz, co robić.
Greeting 4: Witam, to (imię). Nie jestem dostępne w momencie. Zostaw nazwisko, numer i powód call po sygnale. Jeżeli nie można czekaj, zadzwoń moim sekretarzem w (celi lub numer biurko).
Powitanie 5: Cześć, to jest (imię i nazwisko). Przykro mi, ale osiągnięty został mój stary numer. Call mną (nowy numer) i będę sproboj rozmowę. Jeśli nie możesz się ze mną również tam, zostaw mnie nazwisko, numer i powód połączenia. Dziękuję.
Czytaj więcej na:; powitanie Przykłady; Voice Mail pomysłów; To tylko kilka pomysłów na odpowiedzi pozdrowienia maszyny. Możesz zdecydowanie obejmują własną kreatywność do nimi oraz własną automatyczna sekretarka pozdrowienie. Wybory są nieograniczone podczas uruchamiania myślenia jak dodać kilka oomph do twojej sekretarce.

No comments:

Post a Comment