Tuesday 1 November 2011

Cytaty i powiedzenia Funny Love

Miłość nie ma jednej definicji! Dla niektórych może być miłość, rajskie doświadczeń, a dla niektórych może być to bardzo bolesne doświadczenie. Miłość jest wtedy, gdy dbasz o kogoś bardziej niż samego siebie, to po spędzić noc i dzień myśleć o ukochaną osobą. Tak, miłość nie może być usytuowany w słowa. Wiele znanych osobistości i twórców, którzy próbowali wyrazić swoje doświadczenia miłości poprzez cytaty i podane poniżej są takie śmieszne cytaty miłość i powiedzeń.
Funny Cute Cytaty i powiedzenia
Cytaty i przysłowia Cute Love
Archeolog to najlepszy mąż każda kobieta może mieć; starszych dostaje, tym bardziej interesuje się on w niej. - Agatha Christie
Cztery najważniejsze słowa w każdym małżeństwie ...Zrobię naczynia. - Anonymous
Małżeństwo jest jak bieganie przez kałużę przemysłowych klej kauczuk siły. Możesz ciężkiej pracy i dokonać poprzez walki, jednak zwykle zostawić skarpetki i trampki za bobby po drodze. - Anonymous
Mężczyzna jest już w połowie drogi w miłości z każdej kobiecie, która go nie słucha. - Brendan Francis
Małżeństwo nie ma gwarancji. Jeśli to szukasz, przejdź żyć z akumulatora samochodowego. - Erma Bombeck
Pogodzić człowiek jest jak kupowanie czegoś, co było podziwiać na długo w oknie wystawowym. Można kochać, gdy masz go do domu, ale nie zawsze do wszystkiego innego w domu. - Jean Kerr
Miłość może być ślepa, ale małżeństwo jest na oczy! - Anonymous
Ostatnio przeczytałem że miłość jest wyłącznie do zakresu chemii. To musi być, dlaczego moja żona traktuje mnie jak odpady toksyczne. - David Bissonette
Miłość jest wielka, rozwód jest sto kawałków. - Anonymous
Mężczyzna zakochuje się przez oczy, kobieta przez uszy. - Woodrow Wyatt
Miłość jest złudzeniem że kobieta różni się od innej. - Henry Louis Mencken
Po kochałeś kogoś, można zrobić nic w świecie dla nich ... oprócz miłości ich ponownie. - Anonymous
Licencjackie powinny być opodatkowane. To nie jest sprawiedliwe, że niektórzy ludzie powinni być szczęśliwsi od innych. - Oscar Wilde
Małżeństwo to zwycięstwo wyobraźni nad inteligencją. Drugie małżeństwo jest triumfem nadziei nad doświadczeniem. - Oscar Wilde
Funny Love Cytaty z filmy
Mój mąż i ja zakochałem od pierwszego wejrzenia ... może powinienem wziąć drugiego wygląd. - Zbrodnie i wykroczenia
By kochać to cierpieć. Aby uniknąć cierpienia, nie wolno kochać, ale wtedy nie cierpi z miłości. Dlatego, aby miłość to cierpieć, nie kochać to cierpieć, cierpieć to cierpieć. Aby być szczęśliwym jest miłość, a szczęśliwy jest więc cierpieć, ale cierpienie sprawia, że ​​jeden niezadowolony, a zatem być nieszczęśliwy należy miłować i miłości cierpieć lub cierpią na szczęście zbyt wiele. Mam nadzieję że się to w dół. - Miłości i śmierci
Nie podoba mi się sposób, w jaki mówią do mnie, jak i sposobu cięcia włosów. Nie podoba mi się sposób jazdy samochodu. Nienawidzę, gdy patrzysz. Nienawidzę buty firmy Big Dumb walki i sposób czytać w myślach. Nienawidzę cię tak bardzo, że mi się niedobrze, to sprawia, że ​​nawet mi wierszyk. Nienawidzę tego, nienawidzę sposób zawsze jesteś. Nienawidzę, kiedy kłamiesz. Nienawidzę, kiedy mnie rozśmieszyć, jeszcze gorzej, gdy płaczę. Nienawidzę tego że nie jesteś blisko, a fakt, że nie zadzwonił. Ale przede wszystkim nienawidzę jak ja nie nienawidzę. Daleko nawet nie trochę, nawet nie na wszystkich. - Ten Things I Hate About You
Więcej śmieszne cytaty miłość dla niej i dla niego, powinno być:; Funny Love Quotes; Shakespeare Love Quotes; Cute Love Quotes; lista śmieszne cytaty miłość i słowa nie ma końca, a to był mały kompilacji tego samego. Mam nadzieję, że cieszył się czytanie te śmieszne cytaty o miłości.

No comments:

Post a Comment